“Hét huis van gastvrijheid
in zorg en dienstverlening”

Klachten


Klagen mag!

Dagelijks doen medewerkers en vrijwilligers hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar ondanks dat we met u over uw wensen spreken, kan het toch voorkomen dat u ontevreden bent over iets of iemand. Als dat zo is maak van uw hart dan geen moordkuil! Het is goed als u kenbaar maakt waar u ontevreden over bent; enerzijds is het een begin van een oplossing, anderzijds kan de onvrede De Beyart waardevolle informatie geven over de kwaliteit van zorg en dienstverlening. Alle woon-/zorg- en dienstverleningsaspecten vallen onder de klachtenregeling. Kortom Woonzorgcentrum De Beyart ziet uw klacht als een gratis advies!

De Beyart heeft een klachtenbrochure. Deze kunt u of uw vertrouwenspersoon opvragen.

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist. U kunt uw browser vernieuwen door de nieuwste versie te downloaden en te installeren.